Kraków 31-827, Os. Złotej Jesieni 7 16.10.2020
Wiele firm nie zdaje sobie sprawy ze znaczenia usług obsługi klienta w ich biznesach internetowych. Oferowany przez nas ecommerce live chat to nie tylko sposób interakcji z klientami; to szeroka koncepcja, która obejmuje niewykorzystany potencjał, który umożliwia stworzenie dobrych relacji z klientami, a także zwiększenie współczynników konwersji. Gwarantuje to, że klienci odwiedzający twoją witrynę będą mogli uzyskać natychmiastowe odpowiedzi na ich problemy. Czat jest o 400% tańszy niż sposób obsługi klienta przez telefon. Czat oszczędza wydatki na telefon. Z danych wynika również, że obsługujący czat mogą wykonać pracę 15 pracowników pomocy technicznej.
Jeśli są dodatkowe pytania o ecommerce live chat to zapraszamy na stronę naszej firmy: https://thulium.com/pl/chat-ecommerce/ - nasi wykwalifikowani specjaliści rozwieją wszelkie wątpliwości.
Podobne ogłoszenia:
Zapytaj o cenę!
Zapytaj o cenę!